tirsdag 24. juni 2014

Kirkeklokker....

Lørdagen var den mest spesielle dagen i mitt liv. Da fikk jeg endelig min Christian <3 Dagen kunne ikke vært mer perfekt og jeg tenker tilbake på dagen som magisk. Den første tiden i kirken er fortsatt litt uklar da jeg var så nervøs som jeg aldri har vært før. Følelsen når kirkedørerne åpner seg og alle ser på deg og tar bilder, er ikke noe som skjer daglig så det blir en veldig spesiell setting. Heldigvis ble følelsene litt mer kontrollert og jeg kunne nyte synet av alle de herlige menneskene som hadde møtt opp for å feire oss og ikke minst se den fantastiske mannen min i finstasen. Uten at verken Christian eller jeg visste om det hadde søsteren min og mannen en liten overrskelse til oss i kirken Det var Vegard Bakke ( en lokal kjent operasanger og hans kone) som sang tre flotte sanger. Det var helt nydelig å høre på og tårene trillet som bare det. 
Det var egentlig meldt mye regn, men når vi kom ut av kirken strålte solen og temperaturen var perfekt. Det kom noen få drypp når vi tok bilder i Krogshavn, men under fotograferingen kom solen frem og det ble varmt og godt.

Festen fortsatte videre på Langesund Bad der gjestene stod utenfor og tok oss imot og den allerede perfekte dagen kunne fortsette. Spisesalen var dekket opp helt nydelig med runde fine bord og hvite stoltrekk med sløyfer på, og vi kunne nyte en fantastisk 3- retters middag. Alle talene var over all forventning og vår toastmaster gjorde en glimrende jobb! 

Vi hadde leid DJ og det ble mye dans og moro samt mange gode kaker!

Takk til alle som bidro med å gjøre dagen vår eventyrlig! <3

Det kommer fler bilder etterhvert, men her er noen smakebiter ;)



                                   avisbilde! :)

                        Ha en strålende tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar