søndag 29. september 2013

En fin dag...

I går dro min forlover og jeg spente til Tønsberg for å prøve brudekjoler. Jeg hadde sett meg ut en brudekjole fra et blad, og falt pladask for denne. Det er jo i mange tilfeller slik at det er noe helt annet  å se kjolen i et blad, enn det er å ha den på. Derfor var jeg ekstra spent om den passet til meg. Det første jeg ser når jeg kommer inn i rommet der brudekjolene henger, var den brudekjolen på en dukke. Hvor tilfeldig var det? Det kunne jo vært hvilke som helst kjole! Det var også den siste kjolen de hadde i den størrelsen, og den var ikke å oppdrive lenger for det er 2013 kolleksjonen og dermed ute av produksjon. Jeg prøvde den på og jeg falt pladask! Den var helt nydelig og satt som støpt! Jeg prøvde allikevell de andre kjolene for å se , men det var den jeg tenkte på hele tiden. Så det var ingen tvil om at det var drømmekjolen! Så nå er kjole og slør i boks! Det er en utrolig deilig følelse! Bildet av kjolen kommer jeg selvfølgelig ikke til å legge ut før bryllupet ;) (selv om jeg har veldig lyst til det) tihi

Etter kjøpet av drømmekjolen dro vi til Tønsberg sentrum og koste oss med litt shopping og kafébesøk. 

                                        Billig og bra på Søstrene Grene

Nå er det tid for søndagstur til Lille Skrehelle ( Ti- Topper)

Ha en super søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar