mandag 22. juli 2013

Something old

Antikviteter bidrar til å gjøre hjemmet mer personlig, og jeg er alltid på jakt etter nye skatter. En bonus er hvis jeg finner noe hos min bestemor som har vært i familiens eie i lang tid. Antikvitetsmesser er et sted man kan finne mye fint, men prisene er ofte veldig høye. Uansett så er det moro å kikke og så kan det hende det dukker opp en liten skatt. Hvis man skal finne litt rimeligere ting så er det beste å gå i brukthandel der prisene ikke alltid er like høye.

Det største bilde har jeg fått av min bestemor som hadde dette på sitt soverom som liten. Skulle ønske jeg hadde det andre bildet som hører til som er en liten gutt. Det lille bildet fant jeg på en antikvitetsmesse i Stavern.

Kaffekverna som er inne i skapet tilhører min oldemor, og man kan se den er mye brukt.

           Ha en fin sommerkveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar