tirsdag 30. juli 2013

Forberedelser

21. juni 2014 er datoen som jeg gleder meg aller mest til! Det er nemlig da Christian og jeg blir mann og kone. Og som den kontrollfriken jeg er så prøver jeg å ha så mye mulig jeg kan på plass. Jo mer oversikt man har , jo mer kan man nyte tiden før. Jeg orker ikke tanken på å skulle ordne alt i siste liten, da kommer mye av gleden til å gå bort til stress. Dessuten så synes jeg det er utrolig moro å lese bryllupsblader og blogger og få masse inspirasjon. Dermed kan man velge ut det som passer oss best, slik at bryllupet får et personlig preg. Lokalet og kirke er allerde booket, så nå gjenstår bare alt annet ;)

I går var Christian, Stine (min forlover) og jeg i Brekkeparken og tok bilder til de første invitasjonene som skal være en hold-av datoen invitasjon. Bildene ble utrolig fine og gleder meg til å lage disse. Brekkeparken er jo et nydelig sted å ta bilder, dessuten var været helt fantastisk.







1 kommentar: