torsdag 3. mai 2012

Ting & Tang

De siste dagene har vært litt stressende, da det er mye som har skjedd. Jeg har nemlig fått jobb innen rekruttering i Nav Marked og gleder meg virkelig til å begynne. Jeg begynner allerede til mandag, så det betyr at jeg må flytte hjem til Porsgrunn i løpet av helgen. Christian er ikke ferdig på skolen ennå, så han må bli igjen. Heldigvis er det ikke så lenge! Maks 2 mnd:) Så får det heller bli endel Osloturer i helgene frem til da. Nå som begge har fått seg jobb kan man jo for alvor begynne å kikke etter boliger, og må innrømme at det er litt surrealistisk, men alikevell utrolig spennende:D

Har i dag tittet litt på noen interiørsider og snublet over Lille My Interiør. Der var det utrolig mye fint og fant endel småting jeg gjerne skulle ha hatt:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar