søndag 29. april 2012

Våren er her!

Som skrevet tidligere våknet jeg lørdag morgen med vond hals, og det er ikke veldig bra siden jeg da skulle løpe. Heldigvis ble den ikke dårligere utover dagen, så jeg gjennomførte løpet på 1.04. Dette var jeg veldig fornøyd med siden dette var første løpet mitt, og jeg synes det gikk ganske smertefritt=) Senere på dagen spise vi på Egon med familien, så det var en vellykket dag!

I dag spiste vi frokost på SAS hotellet i Nydalen, da pappa overnattet der. Gitte og Sunniva sov hos oss, så det var deilig med en skikkelig frokost etter i går. Da de dro hjem stakk Christian og jeg en tur til Majorstuen, og gikk en tur i det deilig vårværet i Frognerparken. Deretter dro vi ned til Akershus Festning og slappet av i parken der. Nå er det sofaen resten av dagen da bena mine skriker etter litt hvile;)

Her er noen bilder fra helgen!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar