mandag 30. april 2012

Boktips!

Nå er det ikke lenge til sommeren er her og det betyr for mange tid til å lese. Det gjør det hvertfall for meg. Kan ikke tenke meg noe bedre enn å ligge på en strand med en god bok og drømme meg vekk. Jeg holder nå på å lese en bok som heter Orkideens hemmelighet. Denne er vanskelig legge fra seg når man først har begynt og anbefales på det sterkeste. Nedenfor har jeg laget en liten collage av bøker jeg anbefaler til sommeren. Mulig at det kommer flere tips utover ;)




2 kommentarer:

  1. Er de Kate Morton-bøkene bra? Har "Tilbake til Riverton", men har ikke lest den. Har også¨"Hjemkomsten", men har ikke lest den heller..

    SvarSlett
  2. Tilbake til Riverton har jeg ikke lest så mye av ennå, for synes den var litt tung i starten, men tror den er bra når man kommer litt lenger ut i boken=) Den glemte hagen synes jeg var veldig bra=) Hjemkomsten anbefaler jeg også;)

    SvarSlett