torsdag 26. april 2012

Back in Business

Etter en liten oppgradering av bloggen, synes jeg det var på tide å begynne igjen. Jeg ser at det siste innlegget er skrevet 3.juli, altså 9 måneder siden. Skal si at tiden flyr. Denne våren kommer til å bli utrolig hektisk da Christian og jeg skal flytte tilbake til Porsgrunn. Jeg er i full gang med å søke jobber der, mens Christian allerede har fått jobb hos Ernst & Young som revisor som er velfortjent!:) Ikke bare er det jobbsøking, men vi må jo også ha et sted å bo. Det vi har tenkt oss er enten enebolig, rekkehus eller 2-mannsbolig, så håper drømmehuset snart dukker opp;) I denne bloggen kommer jeg til å skrive om helt hverdagslige ting og tang som skjer, samt interiør og trening som jeg elsker!=) tudeluuu

2 kommentarer:

  1. Det var på tide! Velkommen tilbake! Stemmer det at dere skal kjøpe hytte på Rauland? Kan du blogge litt om typen din?!

    SvarSlett
  2. Haha ja jeg skal blogge litt om han også:P Hytte på Rauland hadde ikke vært dumt det;) Kanskje om 30 år :P

    SvarSlett