torsdag 17. mars 2011

Vår i luften:)

Nå er våren rett rundt hjørnet, og jeg er klar for å fornye litt;) Dagens innkjøp var en superskjønt sengetrekk fra Åhlens. Det var billig også, og det er alltid gøy=)

Som dere har sett tidligere i bloggen har jeg innredet leiligheten med en gammelrosa farge, som går igjen i duker og puter. Dette har jeg hatt en stund, og er nå klar for å bytte ut. Er ikke helt sikker på hvilke farge jeg vil ha, men har sett på en slags blåfarge en stund, er vell en slags gammeldags blåfarge så får se om det er noe igjen av den på Kremmerhuset;



Søte rammer:)



Jeg er superfan av shabby chic stilen, og skilt er noe som følger med. Synes det er litt koselig med noen visdomsord, og ordtak som pynter opp hjemmet.


Pute med gammeldags motiv!:) Herlig:)


Her er dynetrekket jeg kjøpte i dag!:)

2 kommentarer:

  1. Fine ting..liker den stilen jeg også;)Blir liksom litt hjemmekoselig, og så er det så genialt at man kan bruke gamle ting (sånn som gamle tallerkenhyller, bord, stoler, hyller..ja nesten alt).

    Synes også sånne skilt er kjempe fine, men så føler jeg litt på at det er så vanvittig mange som har det..hehe..føler at jeg blir kjempe hermegås hvis jeg også kjøper det:P Føler litt sånn med hele shabby chic-stilen egentlig, og det irriterer med, for jeg har likt den stilen lenge egentlig (har flere ting jeg har kjøpt opp igjennom tiden som egentlig tilhører den stilen). Men jøss, når vi kjøper hus etter Oslo, skal jeg innrede et sånn jeg vil ha det..kan jo ikke innrede det annerledes enn det man liker bare fordi mange andre har det.

    SvarSlett
  2. ja absolutt...er jo bare å male de så blir de ganske fine Er på jakt etter et sånt gammeldags bord som jeg kan male hvitt, men skal ikke være lett hehe.

    Du må jo bare kjøpe det hvis du synes det er fint:) er ingen som tenker på at du er hermegås forde tror jeg hehe.

    SvarSlett